Списък с информация и контакти с институциите по най-често срещаните проблеми
Контактният център е структурно звено на Столична община, което изпълнява следните функции:
- Регистрира и разпределя по компетентност към структурните звена на Столична община подадени сигнали за проблеми от неспешен характер.
- Регистрира писма, жалби, предложения, заявления за достъп до обществена информация на граждани и фирми.
- Информира за услуги, процедури, нормативни разпоредби, функции и контакти към структурни звена на Столична община.
Всички потребители имат възможност да проследят конкретен сигнал/ въпрос на началната страница на системата, като въведат номера му в полето под „Проследете сигнал“/“Проследете искане за информация“ и натиснат бутон „Търсене“, независимо от датата на подаване на сигнала/искането за информация.
СИ – район „Лозенец“
бул. “Васил Левски“ № 2
(02) 865 69 84
Приемно време от 08.30 – 09.30 ч. и от 15.00 – 17.00 ч.
Неспешни сигнали се подават целогодишно и денонощно в Оперативния център на Столичен инспекторат, като задължително се посочва телефон и фамилия на подаващия сигнала. По този ред се приемат сигнали и жалби за:
- замърсени тротоари или улици
- нерегламентирано изгаряни отпадъци
- проблеми свързани с качеството на атмосферния въздух
- чистота и проблеми с контейнерите за отпадъци
- запушена дъждоприемна канализация по уличното плътно
Приетите сигнали, жалби и предложения се разглеждат от Столичен инспекторат при условията на Административно-процесуалния кодекс или се препращат към компетентните органи.
Улично осветление ЕАД
0700 11 233 (денонощен)
office@uosofia.com
При проблеми с уличното осветление:
- неработещ осветител
- дефектирали лампи
- повреден стълб
За неработещи лампи по Околовръстния път:
Агенция „Пътна инфраструктура“
02 9173 279, 02 9173 246 / signali@api.bg
Софийска вода ЕАД
0800 1 21 21
При пробеми с услугите на Софийска вода ЕАД:
- липса на водоснабдяване
- аварии аварии на ВиК
Топлофикация София ЕАД
0700 111 11 – клиенти
02 951 51 96 – аварии
02 951 52 58 – аварии
info@toplo.bg
При пробеми с услугите на Топлофикация София ЕАД:
- липса на топлата вода
- липса на парно
- аварии в абонатни станции или по инфраструктурата на дружеството
Електрохолд България ЕOOД
0700 10 010
klienti@ermzapad.bg
При пробеми с услугите на ЕРМ Запад:
- липса на електрозахранване
- прекъсване на електрозахранването
ОП Екоравновесие
02/931 41 64
office@ecoravnovesie.com
При проблеми с:
- безстопанствени животни
- разхождане на домашни животни в нерегламентирани места
- ухапване от куче