skip to Main Content

Списък с информация и контакти с институциите по най-често срещаните проблеми

Контактният център е структурно звено на Столична община, което изпълнява следните функции:

  • Регистрира и разпределя по компетентност към структурните звена на Столична община подадени сигнали за проблеми от неспешен характер.
  • Регистрира писма, жалби, предложения, заявления за достъп до обществена информация на граждани и фирми.
  • Информира за услуги, процедури, нормативни разпоредби, функции и контакти към структурни звена на Столична община.

Всички потребители имат възможност да проследят конкретен сигнал/ въпрос на началната страница на системата, като въведат номера му в полето под „Проследете сигнал“/“Проследете искане за информация“ и натиснат бутон „Търсене“, независимо от датата на подаване на сигнала/искането за информация.

контактен център СО

СИ – район „Лозенец“

бул. “Васил Левски“ № 2

(02) 865 69 84

Приемно време от 08.30 – 09.30 ч. и от 15.00 – 17.00 ч.

Неспешни сигнали се подават целогодишно и денонощно в Оперативния център на Столичен инспекторат, като задължително се посочва телефон и фамилия на подаващия сигнала. По този ред се приемат сигнали и жалби за:

  • замърсени тротоари или улици
  • нерегламентирано изгаряни отпадъци
  • проблеми свързани с качеството на атмосферния въздух
  • чистота и проблеми с контейнерите за отпадъци
  • запушена дъждоприемна канализация по уличното плътно

Приетите сигнали, жалби и предложения се разглеждат от Столичен инспекторат при условията на Административно-процесуалния кодекс или се препращат към компетентните органи.

Правомощия и компетенции на Столичен инспекторат

Ulichno Osvetlenie-bg

Улично осветление ЕАД
0700 11 233 (денонощен)
office@uosofia.com

При проблеми с уличното осветление:

  • неработещ осветител
  • дефектирали лампи
  • повреден стълб

За неработещи лампи по Околовръстния път:
Агенция „Пътна инфраструктура“
02 9173 27902 9173 246 / signali@api.bg

Софийска вода

Софийска вода ЕАД
0800 1 21 21

При пробеми с услугите на Софийска вода ЕАД:

  • липса на водоснабдяване
  • аварии аварии на ВиК
Топлофикация София

Топлофикация София ЕАД
0700 111 11 – клиенти
02 951 51 96 – аварии
02 951 52 58 – аварии
info@toplo.bg

При пробеми с услугите на Топлофикация София ЕАД:

  • липса на топлата вода
  • липса на парно
  • аварии в абонатни станции или по инфраструктурата на дружеството

 

Електрохолд

Електрохолд България ЕOOД
0700 10 010
klienti@ermzapad.bg

При пробеми с услугите на ЕРМ Запад:

  • липса на електрозахранване
  • прекъсване на електрозахранването
Екоравновесие

ОП Екоравновесие
02/931 41 64
office@ecoravnovesie.com

При проблеми с:

  • безстопанствени животни
  • разхождане на домашни животни в нерегламентирани места
  • ухапване от куче
Back To Top